Wij zijn op zoek naar vakmensen die samen met ons in de regio Eindhoven hun eigen klusbedrijf willen beginnen. Wij hebben op dit moment geen Vakman in deze buurt terwijl er volop kansen liggen. Ben jij onze (vak)man?

‘Baas van je eigen klusbedrijf’ is de droom van veel bouwvakkers die zich vaak alleen nog laten afschrikken door de economische crisis.”HOE KOM IK AAN WERK”is de meest gehoorde kreet. Dat perspectief kunnen we vakmensen bieden. Alleen met je vakmanschap red je het niet. Het toverwoord is marketing oftewel ‘hoe kom ik in contact met klanten die het mij gunnen dat ik hun verbouwing mag doen’. Dat leren we je!

We zien namelijk dat zelfstandige vakmensen, die voor particulieren werken, weer een goede boterham verdienen. Ze maken een mooie badkamer en een aanbouw maar ook klussen als het plaatsen van dakramen zijn lucratief. Met uitvoeren van klussen voor particulieren verdien je meer dan het werk dat je tot voor kort nog voor je baas deed. Laat staan je uitkering want je weet inmiddels dat het geen vetpot is.

De Vakman is op zoek naar vakmensen met ambitie die in kansen en niet alleen in bedreigingen denken. Die de handen uit de mouwen willen steken. Hoe je hoofdzakelijk voor de lucratieve particuliere markt kunt gaan werken, vertellen we je graag in een vrijblijvend gesprek. Met deze doorzetters willen we in contact komen. Leeftijd is geen probleem. Ook 40+ en 50+ vragen we te reageren.

We helpen je tijdens de start van je eigen klusbedrijf. Wil je onder eigen naam starten, geen probleem. Dan helpen we je via ons Centrum Op Maat Bouwen met allerlei zaken waar jij behoefte aan hebt. Waarom zelf het wiel uitvinden? Denk aan een ondernemersplan, klantenwerving of een website. Even eenvoudig kun je ervoor kiezen dat je onder onze merknaam De Vakman start. We regelen dan financiering, administratie, klantenwerving enz.

Wanneer je nu thuis zit, bel dan 033 4567920 en vraag naar Albert Schoonderbeek. Of kijk op www.devakman.info/Worden of www.opmaatbouwen.nl