Vrouw, dat ben ik!

Onder woorden nooit uitgesproken

En in nevels van verschroomd verlangen

Ontbloot zich de gesluierde vrouw

Die ik nu en dan ontmoet

Inhoud; 8 avonden met een vaste groep vrouwen, waarin je de mogelijkheid wordt geboden om een (volgende) stap te zetten in dichter bij jezelf komen.

Jezelf op een diepere laag te ontmoeten en jezelf welkom te heten in wat (er) is en wat (er) niet is.

Door in oprechte communicatie met jezelf te zijn, door het openen van de diepere laag, zullen zich momenten ontvouwen van bewustwording en (h)erkenning, van innerlijke verzoening, van innerlijke stilte.

Op zachte en milde wijze gaan we samen dat proces aan, zo volg je de weg naar binnen, zo ontmoet je jezelf.

Tien avonden waarop we samen lachen, samen huilen, onze verhalen delen, onze kracht voelen en voeden.

Avonden waarop we samen leren rusten, bij onszelf en bij de ander, waarop we helen en delen. Dit vraagt overgave aan je hart, aan die ruimte waar het hart stil is en waar het hart (je) beweegt. Waar de controle ophoudt.

Waar je kunt ontspannen in jezelf en in het contact met de ander.

Werkwijze; Veel lichaamsgerichte oefeningen, emotioneel lichaamswerk, ademoefeningen, meditatie, theorie, dans, familie-opstellingen en andere invalshoeken.

Ik zal het programma steeds aanpassen aan wat bij de groep past, er is tevens ruimte om individuele stukken in te brengen.

Thema’s die onder andere aan bod komen;

zusterschap, kracht, verlangen en gemis, intimiteit en seksualiteit, inbedding in de vrouwenlijn, rouw, moeder en dochter.

We sluiten het traject af met een initiatie-ritueel rond vrouw zijn.

Deelnemen aan dit traject kost 300 Euro.

Meestal is volledige of gedeeltelijke vergoeding door de ziektekosten- verzekering mogelijk.

Woensdag 22 februari is er een gratis informatie avond, om kennis te maken met mijn manier van werken, en te proeven of het iets voor je is.

Graag van te voren opgeven via, info@jouwspringplank.nl

Meer info op www.jouwspringplank.nl

infoavond; 22 februari 19.30

bloemfonteinstraat 62

5642 EH Eindhoven