Gun jezelf geluk!

Ik ben Marga Dekkers, gediplomeerd NLP-therapeut (Neuro Linguïstisch Programmeren) en heb een praktijk in Eindhoven. Wat bij NLP-therapie centraal staat zijn vragen als; waar heb je last van en hoe zou je het graag willen? En; wat houdt je tegen en wat heb je nodig? Bij NLP-therapie hoef je niet alles opnieuw te vertellen of “beleven” en het werkt snel! NLP is een positieve, oplossingsgerichte denkwijze, die de oorzaak van een oplossing onder­zoekt en niet een oorzaak van een probleem! Kijk voor meer informatie op; www.gunjezelfgeluk.nl

Vanaf januari ’04 geef ik ook 2 verschillende ééndaagse NLP-workshops bij Aquamarijn in Eindhoven. Workshop 1 is om de interne communicatie te veranderen en workshop 2 om de externe communicatie te veranderen. Vraag je eens af; hoe is de communicatie met jezelf en anderen op dit moment en hoe zou je het graag willen? Klopt jouw taal met jouw lichaamstaal? Is datgene wat je zegt en uitstraalt ook datgene wat je van binnen voelt? Kortom; hoe communiceer ik eigenlijk en hoe wil ik eigenlijk communiceren?

De workshops zijn ahw “handvatten-workshops” waarbij je in 1 dag een aantal “tips” aangereikt krijgt om je communicatie te veranderen. Informatie over de NLP-workshops vind je (binnenkort) op de site van Aquamarijn; www.aquamarijn.dse.nl (kijk bij NLP).

Marga